reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Hugo Pauliny

Hugo Pauliny

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Righteous Brother Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Halo?!

Hugo Pauliny

Halo?!

Po dlhšej odmlke som tu zas a v plnej sile . .

  • 9. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 606x
  • 0
Čo Z Nás Bude vol. 3

Hugo Pauliny

Čo Z Nás Bude vol. 3

Bola to dlhšia odmlka, čo som sa k Vám prihlásil, presne niečo okolo mesiaca a pól, ale bol som na rôznych festivaloch, plus v škole toho bolo koncom š. roka dosť čiže sa čas naozaj žiaľbohu nenašiel. .

  • 16. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 443x
  • 1
Bratislavčania.

Hugo Pauliny

Bratislavčania.

Na facebooku aj v osobnom kontakte sa v poslednej dobe stretávam s komentármi mojich vrstovníkov z Nášho hlavného mesta typu . .

  • 1. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 894x
  • 11
Je To Tu Nanič.

Hugo Pauliny

Je To Tu Nanič.

Žijem v Bratislave už istú dobu . .

  • 26. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 601x
  • 1
Frustrácia.

Hugo Pauliny

Frustrácia.

Frustrácia je vnútorný stav organizmu, ktorý vzniká, ak je nejaká dôležitá potreba síce vzbudená, no jej uspokojeniu sa kladie do cesty ťažko prekonateľná alebo neprekonateľná prekážka.

  • 11. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 526x
  • 2
reklama
Veľký Brat Sa Pozerá.

Hugo Pauliny

Veľký Brat Sa Pozerá.

Je smutné, že v posledných dňoch zisťujem čoraz častejšie, že si prestávame byť sami sebe pánmi a podliehame niečomu, s čím sme bojovali až do modernej histórie . .

  • 30. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 464x
  • 3
Nie len pre deti.

Hugo Pauliny

Nie len pre deti.

Dnešný článok ide priamo s Rakúskych álp a bude o téme, ktorá zostáva absolútne ignorovaná a podceňovaná staršou verejnosťou  . .

  • 8. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 509x
  • 0
Kazenie Mládeže?

Hugo Pauliny

Kazenie Mládeže?

Je pravda, že Hip-hopová hudba kazí mládež? Naozaj je to až také zlé, ako starý hovoria? Má vôbec táto hudba nejaký dopad na správanie mladých?

  • 23. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 686x
  • 3
Vlastencká Fraška.

Hugo Pauliny

Vlastencká Fraška.

Dnešný článok bude o téme, ktorá sa mňa osobne, jako študenta, týka nie bytostne ale dosť výrazne a to vlastenecký zákon z dielne SNS . .

  • 11. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 547x
  • 6
Ekologické Pokrytectvo.

Hugo Pauliny

Ekologické Pokrytectvo.

Dnes v škole, som dostal úlohu písať úvahu na maturitné témy s minulých rokov a ako obvykle som nemal ani písmeno, tak som sa činil na hodine a tam spravený „koncept“ ma prijal k tomu písať na dnešnú tému a to ekológia a to ako neuveriteľne pokrytecky sa k nej v dnešnej dobe na Slovensku pristupuje . .

  • 18. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 497x
  • 48
reklama
Umenie vs. Zločin.

Hugo Pauliny

Umenie vs. Zločin.

Tento článok by som chcel venovať jednej technike výroby hudby, ktorá je podceňovaná, zatracovaná ale aj glorifikovaná a nanajvýš kontroverzná . .

  • 16. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 0
90s

Hugo Pauliny

90s

Tento článok sa bude niesť v trošku reminiscenčnom duchu kvôli jednému s filmov, ktoré som v poslednej dobe videl . .

  • 15. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 436x
  • 0
Sloboda.

Hugo Pauliny

Sloboda.

Tento článok by som chcel venovať tomu, očom pojednával jeden s (najnovšie) mojích najobľúbenejších filmov .. .

  • 4. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 329x
  • 0
Stredná Vrstva Minulosťou .

Hugo Pauliny

Stredná Vrstva Minulosťou .

Dnes by som chcel písať o veci, ktora je zamlčiavaná v prostredí mojej vekovej kategórie ľudí, ale podľa mňa je stále aktuálna. .

  • 1. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 0
Pre Svetového Policajta Všetko.

Hugo Pauliny

Pre Svetového Policajta Všetko.

V dnešnom článku sa budem venovať jednému článku vrespekt. správe, ktorú som dnes čítal a to, že k nám Guantanamskeho väzenia . .

  • 20. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
reklama
Slovensko Na Smiech!

Hugo Pauliny

Slovensko Na Smiech!

V dnešnom článku, by som sa chcel zamerať na ďalšiu príležitosť, pri ktorej si môže celý svet robiť zo Slovenska posmech a srandu . .

  • 10. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 310x
  • 0
Čo z Nás Bude vol.2

Hugo Pauliny

Čo z Nás Bude vol.2

V dnešnom článku sa budem venovať ďalšej téme mladím ľudom blízkej a to fenoménu online gaming v kontraste s .

  • 10. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 333x
  • 1
Žiť a Zomrieť v Bratislave

Hugo Pauliny

Žiť a Zomrieť v Bratislave

Dnešný príspevok idem venovať pamiatke Tupaca Shakura, a to tak že som sa rozhodol parafrazovať jeho skladbu "To live and die in LA" . .

  • 3. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 353x
  • 0
P.F 2010!

Hugo Pauliny

P.F 2010!

V dnešnom, iba trošku kratšom článku sa budem venovať novým pvýhliadkam do nového roku 2010 . .

  • 1. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 308x
  • 0
Skeptické Slovensko

Hugo Pauliny

Skeptické Slovensko

Na budúci rok sa 48% Slovákov podľa portálu topky.sk (nieje najvierohodnejší ale budiš) pozerá skepticky . . .

  • 29. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu